مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران از مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بن بازدید کرد
288321

در جریان سفر استانی مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران به استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین نصیری پور با حضور در مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بن، با مدیر و معاونان مدرسه گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران،در ظهر سومین روز از سفر مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران به استان چهارمحال و بختیاری،حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور با هیات همراه، از مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بن بازدید کرد.
 
در این بازدید ابتدا حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر و همکاران مدرسه، در خصوص فرایند برنامه ریزی و برنامه های مصوب مدرسه و میزان پیشرفت آنها و نیز بحث آمار و اطلاعات و برنامه و بودجه نکاتی را خاطرنشان ساخت.
 
در ادامه خانم ثرایی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) و معاونان مدرسه به صورت جداگانه گزارشی از عملکرد برنامه ها و فعالیت های خود ارائه کردند و به برخی مشکلات و کاستی ها در زمینه های مختلف اشاره کردند.
 
نداشتن فضای مناسب آموزشی، خوابگاه، مهد کودک، کمبود بودجه های فرهنگی و پژوهشی، تامین هزینه کتب درسی و تجهیزات و امکانات بخشی از مسائل و مشکلات این مدرسه است.
 
در پایان مدیرکل برنامه و بودجه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان، در خصوص رفع برخی مشکلات و کاستی های مدرسه قول مساعدت و پیگیری داد و به همراه کادر و هیات همراه، از فضای مدرسه و همچنین پروژه در حال ساخت مدرسه بازدید کردند.

برچسب‌ها