جلسه هم‌اندیشی اساتید مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد با مدیریت استان برگزار شد
289125

جلسه‌ی هم‌اندیشی اساتید مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در محل این مدرسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در ادامه‌ی جلسات هم‌اندیشی اساتید مدارس علمیه استان چهار محال و بختیاری، جلسه‌ی هم اندیشی اساتید مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد با حضور مدیر استان، ریاست ساماندهی و نظارت و معاونت آموزش استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، خانم حسینی مدیر مدرسه فاطمیه شهرکرد، ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، از اساتید حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اهمیت تزکیه و تهذیب نفس و بیان مطالبی در این خصوص، افزود: بعضی از اعمال شاه کلید هستند؛ مثل نماز اول وقت و توسل به اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه امام حسین و حضرت زهرا(علیهما السلام)، که ما طلاب باید در برنامه روزانه خود به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

در ادامه اساتید حاضر در جلسه، نظرات خود را در راستای اعتلای علمی و معنوی اساتید و طلاب مدرسه ارائه نمودند. مباحثه علمی اساتید و طلاب، برگزاری دوره های مورد نیاز اساتید و طلاب، برگزاری اردوهای علمی و تفریحی، برگزاری المپیاد علمی استانی، توجه به امر ازدواج و برنامه ریزی در این خصوص، از جمله طرح ها و نظرات اساتید حاضر در جلسه بود.

در این جلسه مقرر شد جلسات به صورت ماهیانه برگزار و مصوبات پیگیری گردد.

برچسب‌ها