برای حاج قاسم شدن باید میانه خود و خدا را اصلاح کنیم
291271

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، با بیان اینکه دلیل محبت و ارادت همگان به حاج قاسم این بود که او رابطه خود و خدای خود را اصلاح کرده بود، اظهار داشت: برای ادامه دادن راه حاج قاسم باید همانند این شهید والا مقام، پیرو ولی فقیه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در گفتگویی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به روایتی از امیر مومنان علی(علیه السلام): مَنْ أَصْلَحَ مَا بَيْنَهُ وَ بَيْنَ اللَّهِ، أَصْلَحَ اللَّهُ مَا بَيْنَهُ وَ بَيْنَ النَّاسِ، گفت: دلیل محبت و ارادت همگان به حاج قاسم این بود که او رابطه خود و خدای خود را اصلاح کرده بود.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم لو در ادامه افزود: برای نورانی شدن باید در نور قرار گرفت، نمونه هایی در دوران معاصر مانند حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و برای نسل امروز، حاج قاسم سلیمانی هستند که از راه ارتباط با اهل بیت(علیهم السلام)، آن هم ارتباطی نورانی و از روی یقین به مقامات عالیه دست پیدا کردند و رسیدن به این یقین، از مصاحبت با علمای دین و پیروی از گفتار آنها نشأت می گیرد و می بینیم که حاج قاسم در دیدار با رهبر انقلاب یا علمایی مانند آیت الله جوادی آملی، چگونه خضوع و خشوع می کند.

وی همچنین تصریح کرد: برای ادامه دادن راه حاج قاسم باید همانند این شهید والا مقام، پیرو رهبر زمان خود باشیم، در هر کجا و هر زمان، به احکام دین پایبند بوده و انتظار تشویق از کسی را نداشته باشیم. همواره کار را برای رضای خدا انجام دهیم، زیرا وقتی کار برای خدا باشد، خداوند متعال خودش آن را به ظهور و بروز می رساند.

برچسب‌ها