اولین گروه از طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس اعزام شدند
293628

با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، گروه اول از طلاب خواهر به همراه خانواده عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برای اعزام طلاب خواهر به زیارت بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، کاروان اول به تعداد 130 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

در این سفر زیارتی، طلاب متاهل مدارس علمیه لردگان، بروجن و فرخ شهر حضور داشتند که در روز 8 بهمن ماه اعزام  شده و به مدت 4 روز در مشهد مقدس در محل زائرسرای صادقیه اقامت داشتند.

در این کاروان زیارتی یک زوج جوان طلبه و همچنین افرادی حاضر بودند که برای اولین بار توفیق زیارت حضرت را داشتند که در این سفر، هدیه ای از سوی مدیر حوزه علمیه استان به زوج جوان اهداء و با پیگیری صورت گرفته از طریق مدیر مدرسه علمیه لردگان، هزینه ی افرادی که برای اولین بار عازم مشهد مقدس بودند، تامین گردید.

از جمله برنامه های صورت گرفته در این سفر زیارتی می توان به برگزاری کارگاه همسرداری و تربیت فرزند، زیارت امامزادگان یاسر و ناصر(علیهما السلام)، شرکت در برنامه حرم شناسی آستان قدس و بازدید از مجموعه باغ وحش وکیل آباد اشاره نمود.

در روز پایانی نیز زائرین میهمان سفره ی بابرکت حضرت شدند.

- اعزام زائران حضرت رضا علیه السلام (مدارس علمیه لردگان، بروجن و فرخ شهر) از محل گلزار شهدای بروجن

- پذیرش زوار توسط هتل صادقیه مشهد

- شرکت زائران در کارگاه همسرداری و تربیت فرزند در محل هتل ولایت

- شرکت زوار در برنامه حرم شناسی آستان قدس

- اهداء هدیه مدیر حوزه علمیه استان به زوج جوان کاروان توسط خادم حرم حضرت رضا (علیه السلام)

- زیارت امامزادگان یاسر و ناصر (علیهما السلام)

 - اهداء غذای تبرک حرم حضرت به زوار

برچسب‌ها