طلاب آتش به اختیار برای تبیین سبک زندگی اسلامی اقدام کنند
293750

استاد حوزه علمیه خواهران به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با شبیخون فرهنگی، ترویج سبک زندگی اسلامی درجامعه اشاره کرد و گفت: طلاب طبق فرموده امام خامنه ای به صورت آتش به اختیار در تبیین فرهنگ اسلامی و گسترش آن در جامعه بپردازید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور طلاب سطح ۲ و ۳، مبلغان و دانش آموختگان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه علمیّه الزهرا(س) شهرستان دزفول برگزار شد.

در این مراسم خانم برنا به بیان نکاتی پیرامون ۲۲ بهمن پرداخت و عنوان کرد: چه بسیار انقلاب‌هایی که در سطح جهان و کشورهای مختلف واقع شدند، ولی در همان سال‌های نخست تحریف شده و از آرمان‌ها و اهداف اولیه خود دور شدند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام موانع، مشکلات و فشارهای داخلی و خارجی همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و پیام‌های آن در سراسر جهان اشاعه پیدا کرده، بدون اینکه از آرمان‌های والای خود عقب نشینی کرده باشد.

استاد حوزه علمیه خواهران عنوان کرد: دوام و استمرار نظام انقلاب اسلامی ایران علاوه بر عنایت خداوند سبحان و توجه اهل بیت(ع)، مرهون رهبری عالمانه و بی بدیل رهبر امامین انقلاب است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر بصیرت افزایی، گفت: کشور ما هم اکنون از لحاظ سیاسی در صدر تمام کشورهای جهان و خصوصاً منطقه قرار دارد و ما از لحاظ قدرت سیاسی و نظامی در موضع اقتدار و عزت و سایر کشورها نسبت به ما منفعل هستند، یعنی ابتکار عمل همواره در دست جمهوری اسلامی بوده و هست.

خانم برنا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با شبیخون فرهنگی، ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی در بین جامعه اشاره و ادامه داد: بر شما طلاب لازم است که طبق فرموده امام خامنه ای به صورت آتش به اختیار در تبیین فرهنگ اسلامی و گسترش آن در جامعه بپردازید.

برچسب‌ها