تجلیل از 33 پژوهشگر بانوی طلبه در اختتامیه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در چهارمحال و بختیاری / ‍‍‍‍ نگاهی به اخبار مدیریت حوزه علمیه خواهران استان
294725

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) با همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران استان برگزار و از ۸۰پژوهشگر برتر حوزه های علمیه تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، با همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران استان، اختتامیه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در محل هتل لاله شهرکرد برگزار و با معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر پایان یافت.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در این مراسم در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه های علمیه، تقوا و روحیه توسل و تضرع به درگاه الهی، عالم بودن و تلاش جهت رشد علمی و انقلابی بودن را بعنوان ویژگی های مهم برای حضور موثر در عصر ظهور برای طلاب دانست.

به گفته ی حجت الاسلام والمسلمین نادری، دبیر پنجمین جشنواره علامه حلی، ۸۴۵اثر در دو حوزه ی مقاله و پایان نامه از استان به دبیرخانه پنجمین جشنواره علامه حلی ارسال شد.

در این جشنواره از ۸۰ پژوهشگر در زمینه های مختلف تجلیل بعمل آمد که از این تعداد، ۳۳ پژوهشگر از طلاب مدارس علمیه خواهران بودند.

از میان آثار مدارس علمیه خواهران، ۱۰ اثر بعنوان برگزیده، ۱۵ اثر بعنوان شایسته تقدیر و ۸ اثر بعنوان شایسته تحسین انتخاب شد.

‍‍‍‍نگاهی به اخبار مدیریت حوزه علمیه خواهران استان

- اعزام دومین گروه از زائران به مشهد مقدس

در این گروه تعداد ۲۲۰ نفر از طلاب مجرد و متاهل مدارس علمیه استان از جوار مرقد مطهر شهید گمنام، به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام اعزام شدند.

- جلسه هم اندیشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان با اساتید مدرسه علمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) بروجن

- حضور  خانم امیدی معاون فرهنگی_ تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان در برنامه *زیر یک سقف* با موضوع سیره عملی زندگی حضرت زینب(سلام الله علیها)

- تهیه چهار سری جهیزیه ویژه طلاب نیازمند حوزه علمیه خواهران استان

- اولین جلسه جذب و پذیرش حوزه های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰

- برگزاری ششمین و آخرین هفته از دوره طرح ولایت (مبانی اندیشه اسلامی) - با حضور حجت الاسلام دکتر طاهری

- نشست با جمعی از مسئولان شهر بازفت به منظور هم اندیشی جهت رفع مشکلات مدرسه علمیه محدثه سلام الله علیها

برچسب‌ها