بررسی طرح ها و برنامه های پیشنهادی سال 1401 برای حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری
295504

در جلسه کمیسیون توسعه و برنامه ریزی استان، طرح ها و برنامه های پیشنهادی سال1401 با حضور مسئولین مرکز برنامه ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و اعضای کمیسیون حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه ها علمیه خواهران، جلسه کمیسیون توسعه و برنامه ریزی استان با موضوع "بررسی طرح و برنامه های پیشنهادی مدیریت استان و مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری" با حضور حجت الاسلام و المسلمین قربانی، رئیس اداره بودجه و کنترل اعتبارات مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه خواهران و خانم ابراهیمی، کارشناس برنامه ریزی مرکز بصورت مجازی، از طریق اسکایپ برگزار شد.

در این جلسه که اعضای اصلی کمیسیون مدیران مدارس، مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند، در ابتدا، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، به بیان ضرورت و اهداف طرح های ارائه شده از سوی استان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کلیه طرح ­ها بصورت موردی و با بررسی میدانی در استان پیش بینی و ارائه شده و نهایت تلاش انجام شده تا سیاست های ابلاغی و راهبردهای ارائه شده از سوی مرکز برنامه ریزی و نظارت لحاظ گردد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری افزود: با پیگیری های انجام شده و هماهنگی حضوری با رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه خواهران، قول مساعدت در تخصیص بودجه برای اجرای طرح­ ها در استان را در بررسی طرح­ ها مدنظر و عنایت داشته باشید.

در ادامه طر­ح­ های پیشنهادی در دو بخش مجزا در قالب طرح های استانی و برنامه­ های مدارس به صورت مشروح و تفصیلی بررسی و نقاط ضعف و قوت ها مورد بررسی قرار گرفته و توضیحات لازم توسط اعضاء ارائه شد.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی، با اشاره به اینکه از طرح­ ها و برنامه­ های محتوایی ارائه شده از سوی مدارس حمایت خواهد شد، افزود: از جمله نقاط قوت برنامه و طرح­ های ارائه شده استان، مطابقت با سیاست های ابلاغی مرکز و مدنظر گرفتن اقتضائات استان است.

خانم ابراهیمی با بیان توضیحاتی در خصوص راه اندازی سامانه مبنا، اهتمام و توجه بیشتر به محتوای طرح­ ها و برنامه­ ها را در سال های آتی، از اولویت های مرکز برنامه ریزی و نظارت عنوان کرد.

برچسب‌ها