لزوم شناخت جبهه‌بندی‌ها و انتخاب موضع درست و آمادگی نقش‌آفرینی به سود جبهه حق از سوی طلاب
295791

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر جذب حداکثری در حوزه خواهران گفت: شناخت جبهه بندی ها و انتخاب موضع درست و آمادگی نقش آفرینی به سود جبهه حق از سوی طلاب، باید با فضای جامعه همسو باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم شاهقلی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به این که رویکرد روحانیون و طلاب خواهر براساس منویات اخیرمقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر "لزوم شناخت جبهه‌بندی‌ها و انتخاب موضع درست و آمادگی نقش‌آفرینی به سود جبهه حق"، باید با فضای عمومی جامعه همسو باشد، لذا نوع نگاه و منزلت طلبگی در به روز بودن و فهم مسائل فرهنگی، سیاسی و نظامی مورد توقع است.

خانم شاهقلی در ادامه گفت: طلبه در صورتی در جامعه تاثیرگذار می شود که از علم بالایی برخوردار و همچنین مهارت و توانمندی خود را در زمینه های خدمت رسانی به جامعه و حوزه بالا ببرد. در این صورت، باید حضور ایشان محور اصلی بسیاری از تحولات فکری و فرهنگی و سیاسی در جامعه گردد.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان جذب و پذیرش حوزه های علمیه خواهران، از همه مدیران مدارس علمیه خواهران در استان خواست تمام توان و ظرفیت خود را در راستای حضور حداکثر داوطلبین از جهت کمی و کیفی به کار گیرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در پایان ابراز امیدواری کرد: با توكل به خداوند متعال، آینده‌ای درخشان و موفق پیش روی طلاب داشته باشیم.

برچسب‌ها