پیام تبریک مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز به مناسبت سال نو و آغاز سال 1401 شمسی
295931

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت و نشانه ی قدرت لایزال الهی دانست و در پیامی اعیاد شعبانیه و سال نو را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کریمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز در پیامی حلول بهار طبیعت و آغاز سال 1401 شمسی را تبریک گفت.
 
متن پیام بدنی شرح است:
                      ﷽
 
 یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
 یا مُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَ النَّهَارِ
 یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حوِّلْ حَالَنَا إِلَي أَحْسَنِ الْحَالِ‏؛
 
سال ۱۴۰۰ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مجموعه حوزه علمیه خواهران استان البرز با یاری خداوند متعال و تلاش و همت تمامی عزیزان توانستند تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل سازند و اقدامات ارزشمندی را در راستای رشد و ارتقاء حوزه های علمیه به ثمر برسانند. به خود غره نمی شویم و همه را از ناحیه خداوند متعال می دانیم. قطعاً کاستی هایی هم بوده که امیدواریم به لطف خداوند متعال بتوانیم آن ها را جبران کنیم.
 
با استعانت از آفریدگار متعال و به انگیزه ی رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت و نشانه ی قدرت لایزال الهی است و همچنین اعیاد موفور السرور شعبانیه را حضورتان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت، معنویت و سلامت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای عزیزان مسئلت می نماییم.
 
از مساعی و مجاهدت های مؤسسین و هیئت امنای گرانقدر، طلاب معزز، اساتید مکرم، مدیران محترم  و همکاران ارجمند مدارس علمیه قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون الهی توأم با سلامتی و سعادت را در سال آتی خواستاریم. 
 
شکرگزار موهبات الهی بوده و خاضعانه از درگاه خداوند منان، تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه)، عزت و عاقبت بخیری را برای تمامی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی خواستاریم.
 
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز

برچسب‌ها