تشکیل ستادهای پذیرش در مدارس علمیه خواهران لرستان
296070

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تشکیل ستادهای پذیرش خواهران علاقمند ورود به حوزه در مدارس علمیه استان خبر داد.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی های تبلیغی و رسانه ای برای پذیرش حداکثری خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه اندیشیده شده است، گفت: علاوه بر تبلیغ چهره به چهره خواهران طلبه و مبلغه در ایام نوروز در محافل خانوادگی، رایزنی و هماهنگی با نهادهای و ارگان های دینی فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، مدارس معارف اسلامی و ... نیز برنامه ریزی شده است .

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفتگویی، از تشکیل و راه اندازی ستادهای پذیرش در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و خاطرنشان کرد: کادر، اساتید و خواهران طلبه مشاوره های لازم را درباره پذیرش ارائه می دهند.

وی برگزاری کارگاه های حضوری و مجازی توجیهی تبلیغی ویژه کارگروه های سفیران رضوان و کنشگران فرهنگی اجتماعی را از دیگر برنامه های تبلیغی معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان برای پذیرش حداکثری خواهران علاقمند به حوزه اعلام کرد و گفت: این کارگاه ها با حضور اساتید حوزه در حال برگزاری است.

برچسب‌ها