طلبه در زمینه خلق نیکو و عمل صالح باید در مرتبه بالاتر از سایر مردم باشد
296229

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در جمع طلاب مدرسه علمیه بروجن اظهار داشت: طلبه به واسطه خلق نیکو و عمل صالح باید تفاوتی با سایر افراد خانواده و جامعه داشته باشد ونباید باعث سستی در اعتقادات مردم شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بروجن، ضمن تبریک حلول ماه رمضان گفت: چنانچه معصومین علیهم السلام سفارش کردند از ماه رمضان با احترام نام ببرید، همانطور که خداوند متعال در کتاب خود از این ماه باعظمت یاد کرده است.

وی با تاکید بر مراقبت بر اعمالی چون قرائت و تدبر در قرآن کریم، سجده های طولانی همراه با خشوع، مناجات و انابه همراه با سوز و اشک خاطرنشان کرد: طلبه باید به واسته خلق نیکو و اعمال صالح تفاوتی با سایر افراد عادی خانواده و جامعه داشته باشد و نباید خدای ناکرده باعث سستی در اعتقادات مردم شود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، با اشاره به فضیلت انس با یاد و ذکر امام حسین علیه السلام گفت: البته ظرفیت افراد برای درک این معارف متفاوت است.

وی با محکوم کردن حادثه حرم مطهر رضوی و شهادت طلبه جهادی گفت: شهادت با زبان روزه در ماه مبارک رمضان در حرم امام رضا(علیه السلام) نتیجه همان مراقبت هایی است که آدم را به این مقامات می رساند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در پایان به سوالات، پیشنهادات و مطالب مطرح شده از سوی طلاب پاسخ داد.

برچسب‌ها