آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز تخصصی معصومیه(ع) شهرکرد برگزار شد
296493

آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز تخصصی معصومیه(ع)شهرکرد با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری و هیات همراه و جمعی از طلاب و اساتید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز تخصصی معصومیه(علیها السلام) شهرکرد برگزار شد.

این مراسم صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، هیات همراه و جمعی از طلاب و اساتید برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه القابی مثل حجت الاسلام، دکتر،... هیچ کدام به درد ما نمیخورند و ارزشی ندارند و نشانه آن هم این است که وقتی ما را داخل قبر می گذارند این القاب را نمی گویند جز نام خودمان و نام پدرمان، اشاره به این مطلب داشت که طلبه ای که اهل معنویت،معرفت و اهل گریه بر امام حسین (علیه السلام )نباشد، طلبه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در ادامه تصریح کرد: خدا می فرماید: من بلایی بالاتر از این سراغ ندارم که حال مناجات را از عبدم بگیرم. در حدیث است که خدا خطاب می کند به حضرت داود که به بندگان بگو این علمایی که به علم خود عمل نمی کنند را واسطه بین من و خودشان قرار ندهند.

وی در ادامه گفت: اگر نمی توانید دست کسی را بگیرید، حداقل دست او را نبرید. حرام است بر شما طلبه ها که غیر از نور چیزی از دهان شما دربیاید. بسیاری از اختلافات خانوادگی حتی در بین ما طلبه ها این است که اخلاق نداریم.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در پایان از زحمات خانم امیدی، مدیر سابق مرکز تخصصی معصومیه(س) شهرکرد تقدیر و تشکر و برای وی آرزوی توفیق و سعادت کرد و همچنین ضمن تبریک خدمت خانم محمدی مدیر جدید مرکز تخصصی، از وی خواست که اولویت اولیه برنامه ها برای طلاب، مباحث اخلاقی و رسیدگی به مشکلات طلبه ها باشد.

در ادامه جلسه خانم سمیه محمدی، مدیر جدید مرکز تخصصی معصومیه(س) شهرکرد گفت: ان شاءالله بتوانیم در کنار هم در رفع مشکلات بکوشیم و با هم یک مجموعه را تشکیل دهیم که باعث خشنودی قلب امام زمان(عج)باشیم.

همچنین خانم امیدی مدیر پیشین مرکز تخصصی، ضمن تشکر از همکاران مرکز، هیات امناء، اساتید و موسس مرکز حجت الاسلام والمسلمین نکونام، برای خانم محمدی آرزوی توفیقات روز افزون را داشت.

برچسب‌ها