تاکید بر همکاری بیشتر حوزه علمیه خواهران با آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری
296495

در نشست مشترک مدیر حوزه علمیه خواهران استان با مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، ضمن تصریح بر پرورش و تربیت دانش آموزان به عنوان مهمترین سرمایه های نظام، بر همکاری بیشتر حوزه علمیه خواهران با آموزش و پرورش تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جلسه دکتر امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و معاون فرهنگی وی، آقای خدیوی با حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و طلاب طرح امین در محل مدیریت حوزه علمیه استان برگزارشد.

این جلسه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در سخنانی با اشاره به فضایل حضرت خدیجه(سلام الله علیها) گفت: تبدیل فرهنگ جاهلی به فرهنگ عقلانی و ایستادگی و مقاومت در راه بندگی و اطاعت از پیامبر اسلام از مهمترین ویژگی های حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بود.

در ادامه طلاب طرح امین و مربیان قرآنی مشکلات خود را در راستای ارتقاء سطح تبلیغی خود در مدارس آموزش و پرورش بیان کردند.

 در این جلسه آقای امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بیان انتظارات خود از مبلغین و تبیین جایگاه پرورش و تربیت دانش آموزان به عنوان مهمترین سرمایه های نظام، به سوالات طلاب پاسخ داد و خواستار همکاری بیشتر حوزه علمیه خواهران با آموزش و پرورش شد.

درپایان، برگزاری جلسه با مدیران مدارس آموزش و پرورش که طلاب طرح امین در آن مدارس کار تبلیغی انجام میدهند، از مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها