لزوم مراقبت از سرمایه های معنوی کسب شده در ماه مبارک رمضان
296498

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، از طلاب خواست نسبت به حفظ و نگهداری سرمایه معنوی که در ماه مبارک رمضان کسب می کنند، مراقبت لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جلسه درس اخلاق به مناسبت وفات حضرت خدیجه(سلام الله علیها) با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، اساتید و کادر مدیریت استان در محل مدرسه فاطمیه شهرکرد برگزارشد.

دراین جلسه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، با استناد به آیه «ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تنزیل علیهم الملائکه»، شرط ارتباط و نزول ملائکه و متنعم شدن در بهشت و معیت با اولیاء الهی را داشتن بینش توحیدی صحیح و استقامت در سیر ولایت اهل بیت(ع) دانست و از طلاب خواست نسبت به حفظ و نگهداری سرمایه معنوی که در این ماه مبارک رمضان کسب می کنند، مراقبت لازم را داشته باشند.

وی حفظ حال خوش معنوی خود و ایستادگی بر ترک گناه را از دیگر نکات اخلاقی مهم عنوان کرد.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به بیان ویژگی های حضرت خدیجه(سلام الله علیها) پرداخت و گفت: از ویژگی های این بانوی اسلام این است که، روزگاری که هیچ کسی حقیقت و راه درست بندگی را نمی فهمید، این بانوی بزرگ راه را تشخیص داد و تمام سرمایه خود را  بی منت در راه اسلام خرج کردند و در سال 10 بعثت که سال عام الحزن نامگذاری شده است، رحلت کردند.

برچسب‌ها