جشن سحرخیزان کوچک در احمدآباد  برگزار شد
297031

به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن سحرخیزان کوچک ویژه دختران روزه اولی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم حمیده مروتی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد اردکان، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، از برگزاری جشن سحرخیزان کوچک ویژه دختران نوجوان 9 ساله در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان اینکه این مراسم که با حضور بیش از 100 دختر روزه اولی همراه با برنامه های متنوع و آموزنده در فضایی شاد و خاطره انگیز برگزارشد، گفت: هدف از این ویژه برنامه، شکل گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان، ترسیم خاطره ای ماندگار برای روزه اولی ها، تشویق و تبیین اهمیت فرائض الهی و ایجاد نشاط معنوی بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد اذعان داشت: با توجه به اینکه همیشه اولین ها در خاطر می ماند، این جشن برای اولین بار در شهرستان اردکان جهت تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر کودکان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی ضیافت افطاری، اجرای سرود، تواشیح، آموزش احکام در قالب نمایش طنز، مسابقه و همخوانی توسط روزه اولی ها و اقامه نماز جماعت را از برنامه های این مراسم برشمرد و گفت: در پایان مراسم، بسته های فرهنگی به روزه اولی ها تقدیم شد. 

برچسب‌ها