جهاد دانشگاهی بازوی حوزه علمیه در توانمندسازی علمی و تبلیغی طلاب/ چند خبر کوتاه از استان
297479

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی استان،گفت: جهاد دانشگاهی می تواند با ارائه آموزش‌های لازم و همسو با توان علمی و تبلیغی طلاب در توانمندسازی طلاب موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری و خانم امیدی، معاون پژوهش این مدیریت، نشست بررسی ظرفیت های علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران و جهاد دانشگاهی در محل جهاد دانشگاهی استان، برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، ضمن بیان ظرفیت های علمی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران و لزوم بهره گیری از این ظرفیت ها گفت: ان‌شاءالله این نشست مقدمه و منشاء توانمندسازی پژوهشی بیشتر طلاب باشد.

وی با تاکید بر اینکه مساله اشتغال زایی برای طلاب مساله مهمی است، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی می تواند با ارائه آموزش‌های لازم و همسو با توان علمی و تبلیغی طلاب در این خصوص موثر باشد و ما آمادگی لازم برای بررسی زمینه های همکاری را داریم.

آقای رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری ضمن استقبال مباحث مطرح شده، به بیان حیطه های آموزشی و پژوهشی مورد نظر از جمله اردوهای علمی پژوهشی، بهره گیری از توان علمی اساتید حوزه علمیه خواهران جهت تدریس معارف دینی، آموزش مقاله نویسی، ویراستاری، تربیت معلم ابتدایی و... به عنوان بخشی از زمینه های همکاری در قالب تفاهم نامه بیان کرد.

در پایان این نشست مدیر حوزه علمیه خواهراناستان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تمام تلاش ما بر آن هست که با حفظ کرامت طلاب و دانش آموختگان علوم حوزوی، تسهیلاتی به منظور توانمندی علمی و پژوهشی در راستای اشتغال زایی برای ایشان فراهم شود.

- نشست مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اعضای هیئت امناء مدرسه علمیه زینبیه فارسان

- نشست و گفتگوی معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با کادر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س)

برچسب‌ها