کد خبر: 122178
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷
شبی با شهدای مدافع حرم در بوشهر
297784

همزمان با فرارسیدن بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، مراسم شبی با شهدای مدافع حرم، در جوار مزار مطهر اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر، شهید محمد احمدی جوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با فرا رسیدن بیست و هفتم ماه مبارک رمضان شب الرحمن، مراسم شبی با شهدای مدافع حرم، شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید محمد احمدی جوان (اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر) از طرف مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم، موسسه قرآنی رضوان و پایگاه مقاومت حضرت رقیه(س) جائینک در جوار قبر مطهر اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی راستگو، مدیر رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر و موسس مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا و خانواده های معظم شهدا مالکان واقعی انقلاب اسلامی هستند که برای به ثمر رسیدن انقلاب، جان خود را فدا نمودند.

وی عنوان کرد: خداوند متعال در دنیا به شهدا شرافت و عزت و در آخرت جایگاهی رفیع قرار داده است که مصداق آیه شریفه " و الاحیاء عند ربهم یرزقون"می باشند که در نزد پروردگار خویش روزی داده می شوند.

مدیر رسیدگی به امور مساجد و موسس مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم،در ادامه افزود: برزخ در واقع دنیایی بین قیامت و دنیای ماست که در آنجا مومنین در بهشت برزخی زندگی می کنند و شهدا از رزق و نعمت های الهی متنعمند و همه شهدا به ویژه شهید محمد احمدی جوان متنعم به نعمت های پروردگار متعال در بهشت است.

حجت الاسلام و المسلمین راستگو گفت: شهدای ما و شهیدی مثل احمدی جوان یک شبه راه صد ساله را که علما و اولیای خدا پیمودند، طی می کنند و به رستگاری و فوز عظیم می رسند، همچنان که مولایمان امام علی علیه السلام در محراب مسجد کوفه در شب نوزدهم فرمودند: "فزت و رب الکعبه" که به خدای کعبه رستگار شدم، شهدای ما و شهیدی مثل سردار حاج قاسم سلیمانی و احمدی جوان ها اینگونه به فلاح و رستگاری رسیدند.

قابل به ذکر است که این مراسم با حضور مسولین شهرستانی، خانواده های معظم شهدا به ویژه پدر و مادر شهید احمدی جوان و عموم بانوان برگزار گردید و سلیمه بابایی نیا مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم پیش از سخنرانی عرض خیر مقدم به مدعوین را داشته و از گروه های جهادی روستای باشی و جائینک تقدیر و تشکر نموده و در پایان از پدر و مادر شهید احمدی جوان تجلیل کرد.

برچسب‌ها