تشویق طلاب و اساتید برای شرکت در جشنواره علامه حلی و کیفی‌سازی مقالات، باقیات صالحات محسوب می شود
298175

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در جمع معاونان پژوهش مدارس، با تاکید بر لزوم شرکت بانوان حوزوی در جشنواره علامه حلی گفت: تلاش برای شرکت طلاب و اساتید در این جشنواره و کیفی‌سازی مقالات، باقیات صالحات محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، با حضور معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال وبختیاری، در محل مرکز مدیریت استان، نشستی با موضوع کرسی های آزاد اندیشی و رسانه ای کردن آن برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در این نشست، ضمن تبریک عید سعید فطر و ابراز خرسندی از تلاش‌های معاونین پژوهش، توجه به اولویت های پژوهشی از جمله کرسی های آزاد اندیشی با حضور اساتید برتر و نخبگان علمی پژوهشی، رسانه ای نمودن فعالیت های پژوهشی و پیوست مجازی، برگزاری میزگردهای علمی، اردوهای پژوهشی و بازدیدهای علمی و فرهنگی، مهارت حل مسئله، نشاط علمی طلاب و اساتید و معاونین پژوهش مدارس را حایز اهمیت دانست.

وی با تاکید بر اینکه برای تبدیل شدن به یک نیروی موثر امور پژوهشی مدرسه، باید طرح و برنامه داشت، بر فراهم کردن زیر ساخت های لازم آن از جمله راه اندازی سایت مناسب با امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری، کتابخانه مجازی، آموزش و نصب نرم‌افزارهای کاربردی، فراهم نمودن فضای فیزیکی مناسب و با نشاط و ... تصریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با تاکید بر  لزوم شرکت طلاب، اساتید و معاونین پژوهش در جشنواره علامه حلی(ره) گفت: تلاش برای شرکت طلاب و اساتید در این جشنواره و کیفی سازی مقالات، جزء باقیات و صالحات شماست.

در ادامه نشست هریک از معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، گزارشی از فعالیت های مدرسه محل خدمت خود ارائه و پیشنهادات و نظرات خود را جهت بهبود برنامه‌های پژوهش مدارس بیان نمودند.

در پایان این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی، جلسه با اساتید ارزیاب مدارس، کارگاه آموزشی کتابداران مدارس، به کارگیری استاد راهنما ویژه مقاله نویسی، بازدید هفتگی معاون پژوهش مدیریت استان از مدارس و به نتیجه رساندن مسائل مورد بحث این نشست را از برنامه‌های آتی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان عنوان کرد.

برچسب‌ها