لزوم رعایت آراستگی و پوشش مناسب طلاب برای حفظ عزت نفس
298577

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در آیین تجلیل از اساتید مدرسه الزهراء(س) لردگان گفت: لازم است طلاب در پوشش و آراستگی خود تلاش کنند، رعایت این امر موجب حفظ عزت نفس آنان در جامعه می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی در آیین گرامیداشت اساتید حوزه علمیه خواهران شهرستان لردگان، ضمن ‌گرامیداشت هفته معلم، از نقش مهم و اساسی معلمان و اساتید در نهادینه کردن تفکرات مثبت در ذهن مخاطبان خود یاد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اینکه داشتن همت بلند و اراده قوی در زندگی طلاب مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: طلاب در زمان بدو ورود خود به حوزه با هدف و همت بالا وارد شوند و در خانه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خودِ امام زمان را بخواهند.

وی با بیان اینکه ریشه و عامل اصلی رسیدن به مقصد عزم و اراده است، اضافه کرد: طلاب باید همت خود را در ماندن حوزه و اهداف والا در این مسیر بالا ببرند که این امر نیازمند تلاش و بالا بردن معنویت در زندگی طلاب است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طلاب در جامعه باید به گونه ای زندگی کنند که بقیه افراد به دید حقارت به آنها نگاه نکنند، بیان کرد: لازم است طلاب در پوشش و آراستگی خود تلاش کنند و طلبه ای آراسته و مرتب باشند، رعایت این امر موجب حفظ عزت نفس آنان در جامعه می شود.

در پایان این مراسم از اساتید مدرسه علمیه الزهراء(س) لردگان تجلیل و قدردانی صورت گرفت.

برچسب‌ها