دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران، بازوی پرتوان برای پیشبرد امور بانوان در سطح جامعه هستند
299103

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در نشست با مدیرکل امور بانوان و معاون امور اجتماعی استانداری، دانش آموختگان حوزه را بازوی پرتوان برای پیشبرد امور بانوان در سطح جامعه عنوان کرد و بر تعامل سازنده و مستمر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست مشترک مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، ضمن خوشامدگویی به حاضران، مجموعه ­ی دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران را بازوی پرتوان برای استانداری جهت پیشبرد امور بانوان در سطح جامعه دانست و تعامل سازنده و مستمر در این راستا را خواستار شد.

یکی از مواردی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، تفاهم نامه در خصوص تشکل و سمن ها و بکارگیری دانش آموختگان در حوزه­ های مختلف و تخصصی بود.

وی در ادامه، برگزاری نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان با مجموعه حاضر، برای هم اندیشی درخصوص فعالیت بانوان را از برنامه های آتی استان عنوان کرد.

آقای خواجوی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، توضیحاتی درخصوص تشکل­ ها ارائه کرد و دانش آموختگان حوزه را افرادی دغدغه مند برای نظام و انقلاب معرفی نمود.

وی افزود: آنچه باید مدنظر قرارگیرد، کاهش آسیب ­های اجتماعی بویژه در مورد بانوان جامعه، مباحث طلاق، زنان بی سرپرست و بد سرپرست و.. است و رویکرد اصلی مشارکت اجتماعی در گروه های مختلف اجتماع است.

خانم حبیبی، مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری، حوزه خواهران را پتانسیل خوبی برای یاری امور بانوان استانداری دانست و درخواست داشت که تعدادی از طلاب مستعد در زمینه ­های مختلف جهت همکاری به ایشان معرفی گردد.

در پایان خانم حق وردی معاون تشکل ها، شناسایی و ساماندهی مبلغین و دانش آموختگان و ثبت سمن های فعال را خواستار شد.

برچسب‌ها