نهادینه شدن ضرورت پژوهش و تقویت روحیه پژوهش در اساتید و طلاب، نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است
299367

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) بروجن گفت: نهادینه شدن ضرورت پژوهش و تقویت روحیه پژوهش در اساتید و طلاب، نیازمند فراهم کردن زیر ساخت های لازم در این خصوص است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه بازدید از مدرسه حضرت زهرا (سلام الله علیها) بروجن گفت:  پژوهش عامل مهم دانایی است و دین مبین اسلام برای علم آموزی و پژوهش، اهمیت ویژه ای قائل است. نهادینه شدن ضرورت پژوهش و تقویت روحیه پژوهش در اساتید و طلاب، نیازمند فراهم کردن زیرساخت های لازم در این خصوص می باشد.

وی تاکید کرد: حضور در مدارس با بررسی میدانی نقاط قوت و آسیب شناسی وضعیت فعلی در زمینه هایی مانند کیفیت و میزان حضور طلاب و اساتید در جشنواره های ملی، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، کرسی علمی ترویجی، کانون های پژوهشی، کیفیت مقالات پایانی مدارس و راه های انگیزه بخشی به طلاب و اساتید، ضمن ایجاد فرصتی مناسب جهت سرکشی و دلجویی از معاونین محترم پژوهش مدارس، زمینه هم اندیشی با ایشان در راستای تقویت امور پژوهشی و پیگیری های مربوط به مدیریت استان را نیز فراهم می کند.

برچسب‌ها