رونمائی از چهار کتاب از بانوی طلبه برازجانی
299922

در همایش حماسه مقاومت شهر برازجان، از چهار کتاب شهید در بیان معرفی و بیان زندگینامه شهداء از آثار خانم صدیقه مهدویان پور، استاد حوزه و دانشگاه رونمائی شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در همایش حماسه مقاومت از چهار کتاب شهید از آثار استاد حوزه و دانشگاه، خانم دکتر صدیقه مهدویان پور، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، رونمایی شد.

خانم مهدویان پور، هدف از نگارش کتاب برای شهداء را ثبت خاطرات و زندگینامه شهداء به منظور معرفی آنان به عنوان الگویی مکتوب شده برای نسل آینده عنوان کرد.

 نویسنده کتاب شهداء، آثار رونمایی شده را این‌گونه معرفی کرد: کتاب "شیر تخریب" زندگی نامه طلبه شهید قاسم گرگین که در سن 22 سالگی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و کتاب "خوب زندگی کن" خاطرات زندگی دانشجوی شهید فرج اله جمشیدی است و کتاب "بمان کنارم" خاطرات زندگی دانش آموز شهید ابراهیم اصدقاپور به نگارش درآمد و در کتاب "ستارگان همیشه درخشان" شهدای دانشجوی شهرستان دشتستان توصیف شده است.

وی اظهار کرد: با نگارش این کتاب ها قصد معرفی شهداء از اقشار مختلف را به جامعه داشتیم تا نشان دهیم همه اقشار در تشکیل انقلاب و حفظ اسلام تاثیرگدار هستند و با این اتحاد و همبستگی می توان از ارزش های خود دفاع کرد.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: زنده نگه داشتن یاد شهداء باعث می شود مردم شهدا را از جنس خود بدانند که توانستند به هدف کمال خلقت که همان ایثار و شهادت است برسند و در زندگی خود آن را لمس کنند.

دکتر مهدویان پور ضمن قدردانی از همکاری خانواده شهداء یادآور شد: با جود اینکه خانواده شهداء ممکن بود در بیان و یادآوری بعضی خاطرات روحشان آزرده شود، اما با کمال احترام و خوشرویی استقبال و به مصاحبه ادامه می دادند و باعث موفقیت ما در این امر مهم شدند و به بزرگواری خود بضاعت نوشتارهای ما را قبول کردند.

برچسب‌ها