پیرشدن جمعیت پیامدهای نامطلوب اجتماعی و فرهنگی جدی به دنبال دارد
301158

کارشناس خانواده در نشست بصیرتی ضرورت فرزندآوری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد گفت: پیرشدن جمعیت در کشور، پیامدهای نامطلوب اجتماعی و فرهنگی جدی به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سبحانی، در نشست "ضرورت فرزندآوری" در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد، در سخنانی با بیان تاریخچه و دلایل کنترل جمعیت در ایران گفت: بزرگترین اشتباه در اجرای طرح کنترل جمعیت، این بوده که در تبلیغات آن زیاده روی شده و فرزند زیاد به یک ضد ارزش و فرزند کم، به یک ارزش تبدیل شده است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی کاهش جمعیت مسلمانان از سوی دشمنان اسلام طراحی شده است، چرا که صندوق جمعیت سازمان ملل کمک های مالی بسیاری جهت پروژه کاهش جمعیت در ایران داشته است و این موضوع در حالی است که وهابیت، صهیونیسم و غربی ها در پی ازدیاد جمعیت هستند. 

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی به ضرورت فرزندآوری اشاره و بیان کرد: در صورت پیر شدن جمعیت از نظر نیروی کار انسانی، کشور ما با مشکل جدی روبرو خواهد شد، زیرا اکثر جمعیت ایران را افراد سالخورده تشکیل خواهد داد. بنابراین برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها باید از کارگران و نیروهای خارجی استفاده کرد و واردات نیرو از خارج علاوه بر این که موجب خروج ارز در کشور و کاهش تولید در کشور می شود، پیامدهای نامطلوب اجتماعی و فرهنگی جدی خواهد داشت.

برچسب‌ها