اردوی فرهنگی تربیتی خواهران طلبه احمدآبادی در جوار امامزاده سیدنورالدین احمد اردکان برگزارشد
301603

اردوی فرهنگی تربیتی در جوار آستان مقدس امامزاده سیدنورالدین احمد اردکان، با حضور طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد و با موضوع «اثرات هدیه کردن اعمال مستحبی به امام عصر(عج) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اردوی فرهنگی تربیتی در جوار آستان مقدس امامزاده سیدنورالدین احمد اردکان، با حضور طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد و با موضوع «اثرات هدیه کردن اعمال مستحبی به امام عصر(عج) برگزار شد.

خانم معصومه صداقت، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد، در جمع طلاب حاضر در این اردوی تربیتی، به بررسی وظایف منتظران ظهور پرداخت و گفت: یکی از وظایف مستحبی منتظران ظهور، هدیه نمودن کارهای مستحبی به امام زمان(علیه السلام) است که انجام آن توفیق ویژه ای می خواهد و شامل حال هر کس نمی شود.

وی افزود: هدیه نمودن اعمال مستحبی به امام زمان(علیه السلام) سبب می شود که ثواب اعمال هم برای ما و هم برای امام زمان(علیه السلام) نوشته شود و سطح عمل ناچیز ما در حدی بالا رود که قابلیت عرضه به بهترین بنده خدا را داشته باشد، همچنین سبب رشد معنوی و توجه و عنایت امام(عج)  نیز نسبت به ما بیشتر می شود.

خانم صداقت خاطرنشان کرد: هدیه کردن عمل به امام  را به دو روش می توان انجام داد؛ یکی آنکه  نیت کنیم کلیه اعمال مستحبی را ا از حالا تا آخر عمر به امام زمان(علیه السلام) هدیه کنیم یا اینکه در جزءجزء اعمال نیت کنیم که به نیابت از امام زمان(علیه السلام) انجام دهیم که این روش دوم بهتر و موثرتر است و سبب ارتباط قوی تر با امام می شود.

قابل ذکر است برگزاری حلقه معرفتی، قرائت زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاه کتاب و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های انجام شده در این اردو بود.

برچسب‌ها