آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران استان همدان با حضور 370 داوطلب برگزار شد
302134

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران استان همدان با حضور قریب به 370 داوطلب همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم راضیه عظیمی فر، معاون آموزش حوزه علمیه استان همدان از برگزاری آزمون ورودی پذیرش سراسری حوزه‌ علمیه خواهران استان همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۱۷ تیرماه در مدارس استان خبر داد.

وی گفت: آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ در مقاطع تحصیلی عمومی و عالی در ۱۱ حوزه امتحانی برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: با توجه به شرایط موجود در دفترچه پذیرش حدود ۳۰ نفر از داوطلبان از آزمون ورودی معاف شده و بدون شرکت در آزمون به مرحله مصاحبه وارد خواهند شد و سایر متقاضیان در آزمون ورودی به رقابت پرداختند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امسال برای نخستین بار از داوطلبین مقطع دوره اول متوسطه، آزمون ورودی به عمل آمد که قطعا این امر زمینه ورود افراد مستعد و توانمند را به عرصه تحصیل علوم دینی فراهم خواهد آورد.

خانم عظیمی فر در پایان بیان داشت: ۳۷۰ نفر از داوطلبین در سطوح مختلف مجاز به شرکت در آزمون ورودی حوزه ها شدند و نتایح اولیه در تاریخ ۲۵ تیرماه اعلام می شود و مصاحبه های داوطلبین در سطوح مختلف از مردادماه آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها