برگزاری کرسی آزاداندیشی در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر
302165

معاون پژوهش مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر گفت: این مدرسه با هدف کسب آمادگی لازم در برگزاری کرسی های علمی ترویجی و آزاداندیشی، و آشنایی طلاب و اساتید با این روند، تصمیم به اجرای کرسی هایی در داخل مدرسه گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم شادی حسنی، در گفتگویی، از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر خبر داد.

وی اظهار داشت: برگزاری این کرسی ها با هدف کسب آمادگی لازم در اجرای کرسی های علمی ترویجی و آزاداندیشی بود تا اساتید و طلاب  با این روند آشنایی بیشتری پیدا کنند. لذا به منظور ترغیب طلاب و اساتید به این برنامه و برای آغاز کار، از مقالات پایانی طلاب استفاده شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر افزود: در اولین جلسه کرسی علمی ترویجی، مقاله ای با عنوان "بررسی اختیار زوج در منع زوجه در تصمیمات شخصی از منظر فقه امامیه" توسط خانم فاطمه کرمانی، طلبه سطح دو ارائه شد و حجت الاسلام والمسلمین حمید مطهری و خانم طاهره شریفی، اساتید حوزه مازندران نیز به عنوان منتقد در این جلسه، به نقد و بررسی آن پرداختند.

وی تصریح کرد: بعد از ارائه مقاله توسط خانم کرمانی، اساتید ناقد، به بیان نقاط قوت و ضعف آن پرداخته و راهنمایی های لازم را انجام دادند و در نهایت تصمیم بر آن شد که نویسنده، ایرادات مقاله را اصلاح و آن را آماده چاپ در یکی از مجلات علمی ترویجی نماید.

برچسب‌ها