حضور طلاب در دانشگاه‌ها، زمینه ساز ایجاد وحدت و توسعه در جامعه می شود
302348

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد گفت: نشست های مشترک طلاب و دانشجویان و همفکری و تعامل آنان با یکدیگر علاوه بر رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه، می تواند زمینه ساز ایجاد وحدت و توسعه در جامعه شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه مروتی در گفت‌و‌گویی از برگزاری نشست مشترک کارکنان و طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمد آباد، با دانشجویان خوابگاه درخشان اردکان خبر داد و گفت: این جلسه به منظور تعامل و همفکری حوزه با دانشگاه با حضور خانم مریم شیری، مشاور حوزه علمیه برگزار شد.

خانم مروتی در بیان ضرورت برگزاری این گونه نشست ها اظهار داشت: حوزه تا آنجا که می تواند باید ارتباط خود با دانشگاه را مستمر و منظم کند و طلاب هم باید با اثرگرفتن از علماء و بزرگان با خوشرویی و نرم گویی اهل معاشرت و گفتگو با مردم از جمله دانشجویان باشند.

وی در ادامه افزود: نشست های مشترک طلاب و دانشجویان و همفکری و تعامل آنان با یکدیگر علاوه بر رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه می تواند زمینه ساز ایجاد وحدت و توسعه در جامعه شود و برکات زیادی برای کشور به همراه داشته باشد.

گفتنی است؛ مولودی خوانی و اهدای هدیه به دانشجویان از دیگر بخش های این نشست دوستانه بود.

برچسب‌ها