نباید در فعالیت های فرهنگی نگاه آرمانی داشت
302792

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه در فعالیت های فرهنگی نباید نگاه آرمانی باشد، گفت: ما موظف به تکلیف هستیم نه نتیجه، پس ثمره کار فرهنگی ما اگر یک نفر باشد، برای ما کافی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آیت الله شعبانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان، در اختتامیه طرح های کانون رهپویان کوثر فدک همدان، در سخنانی، ضمن تبریک ایام پر خیر و برکت غدیر و ولادت امام موسی کاظم(علیه‌السلام) گفت: نکته مهم این ایام دهه امامت و ولایت که سپری شد، این است که رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله و سلم) در موقع فرستادن امام علی(علیه السلام) به یمن فرمود: ای علی اگر یک نفر به دست تو هدایت شود از تمام آنچه خورشید برآن می تابد، بالاتر است.
 
آیت الله شعبانی افزود: در فعالیت های فرهنگی نگاه نباید آرمانی باشد، ما موظف به تکلیف هستیم نه نتیجه، پس ثمره کار فرهنگی ما اگر یک نفر باشد، برای ما کافی است. 
 
امام جمعه همدان اذعان داشت: مثل رسول خدا طبیب دوار بطبه باشیم و نکته مهم تبلیغ، این است که آرمان گرا نباشیم و توسل به وجود رسول مکرم اسلام(ص) را مدنظر داشته باشیم تا تبلیغ ما برکت داشته باشد.
 
آیت الله شعبانی افزود: ما طلاب اگر می خواهیم ولد طیب باشیم و کار فرهنگی ما نتیجه دهد و مثمر ثمر باشد، باید با اخلاص فعالیت کنیم و شرط ولد طیب داشتن اخلاص و استفاده از ظرفیت هاست. 
 
نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان گفت: اسلام در دوره‌ای است که مورد ظلم قرار می گیرد و باید همه با نیت های الهی خویش تلاش نماییم، چرا که شما مبلغان جانشینان انبیاء هستید و جهاد تبیین باید در راس امور قرار گیرد.

برچسب‌ها