مدارس علمیه خواهران باید بیش از هر زمان دیگری ارتباط خود را با جامعه بانوان توسعه دهند
302819

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های حوزه علمیه خواهران در دهه ولایت گفت: مدارس علمیه خواهران باید بیش از هر زمان دیگری ارتباط خود را با جامعه بانوان توسعه دهند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین گودرزی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، در گفتگویی اظهار داشت: امسال مدارس علمیه خواهران استان، بر برگزاری برنامه عمومی برای مخاطب عام متمرکز بودند. با توجه به تلاقی هفته عفاف و حجاب با عید سعید غدیر، به همت مدارس علمیه کرمانشاه برنامه‌هایی برای عموم بانوان به صورت گسترده برگزار شد.

وی در این رابطه افزود: متاسفانه در دو سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا، حضور طلاب خواهر بین مردم بسیار محدود شده بود و در عمده موارد، طلاب ناچار صرفا در فضای مجازی رسالت تبلیغی خود را دنبال می‌کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان کرد: هرچند فعالیت تبلیغی در فضای مجازی بسیار مهم و ضروری است، اما اکتفا به آن نیز آسیب‌های فراوانی از جمله تقلیل کنش‌های خارجی مطلوب شرع مقدس در جامعه دارد. مدارس علمیه خواهران باید بیش از هر زمان دیگری ارتباط خود را با جامعه بانوان توسعه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین گودرزی، ضمن تشریح کلی فعالیت‌های مدارس علمیه در هفته عفاف و حجاب و غدیر گفت: علاوه بر مدارس علمیه که برنامه‌هایی در سالن‌های سرپوشیده با محوریت عموم برگزار کردند، برخی مدارس با همکاری ارگان ها حضور فعال در پارک‌ها داشتند و غرفه‌هایی برای پاسخگویی به مسائل بانوان راه اندازی کردند.

وی سپس با اشاره به برنامه‌هایی که در دو پارک پرجمعیت معلم و شبدیز توسط مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و مرکز تخصصی حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار شد، گفت: این دو برنامه شاخص، مورد توجه مردم قرار گرفت و بازخورد‌های بسیار خوبی از ارگان هایی که در جریان برنامه‌های متنوع برگزار شده در دو پارک مذکور بودند، دریافت کردیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری ارگان های دغدغه‌مند استان، بیش از پیش از ظرفیت حوزه علمیه خواهران در عرصه های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.

برچسب‌ها