هفته دولت فرصتی ویژه برای قدردانی از دولتمردان نظام اسلامی است
304244

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند گفت: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی نقش و وظایف و قدردانی از دولتمردان نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم معصومه ناطقی خمسه، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

وی بیان داشت: هفته اول شهریور ماه که به هفته دولت نامگذاری شده است، مزین به نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر است که یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری مردان دلیر و بابصیرتی است که الگوهای راستین وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان در ادامه افزود: هفته‌ی دولت فرصتی است مغتنم جهت بازخوانی نقش و وظایف دولت‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که خالصانه مشغول خدمت‌رسانی به مردمند.

 وی در پایان بیان داشت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت مردم را به تمامی دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ازخداوند متعال مسئلت می نمایم.

برچسب‌ها