اعزام هشتاد مبلغ خواهر به موکب های نجف و کربلا در اربعین حسینی
305174

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: بالغ‌بر هشتاد نفر از طلاب خواهر استان فارس، با همکاری ستاد اربعین به موکب‌های مستقر در نجف و کربلا اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، معاون فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس در گفتگویی، از اعزام ۸۰ نفر از مبلغین خواهر در ایام اربعین به کربلا خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) و اهمیت این ایام بالغ‌بر هشتاد نفر از طلاب خواهر استان فارس با همکاری ستاد اربعین، به موکب‌های مستقر در نجف و کربلا اعزام شدند.

خانم لیلا بهرامی با بیان اینکه خواهران مبلغ استان فارس با هدف پاسخ‌گویی به سوالات شرعی زائرین حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع)، بیان آداب زیارت، استفاده بهینه و بیشتر از فرصت ایجاد شده برای زائرین، تبلیغات چهره به چهره، گفتگو با کودکان و دادن هدیه به آنها، مشاوره و همچنین برگزاری جلسات اخلاق در این ایام اعزام شدند، افزود: حضور مبلغین در موکب‌ها از ۱۳ شهریورماه تا ۲۷ شهریور یعنی چند روز پس از پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس، با اشاره به کارکردهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیاده روی اربعین گفت:‌ بی شک پیاده‌روی اربعین یک رخ داد بی نظیر در دنیاست و  قطعا بشر این حجم از همبستگی شوق و اشتیاق و ارادت را به خود ندیده است.

برچسب‌ها