افتتاحیه اولین گردهمایی علمی تخصصی «مدافعان حریم خانواده» برگزار شد
305840

مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی علمی تخصصی «مدافعان حریم خانواده» به همت قرارگاه جهادگران گمنام و با همکاری معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران،به همت قرارگاه جهادگران گمنام و با همکاری اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران، افتتاحیه اولین گردهمایی علمی تخصصی «مدافعان حریم خانواده» با حضور بیش از 1200 نفر از فعالین شاخص عرصه عفاف و حجاب، اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران و محققین حوزه عفاف و حجاب در مشهد مقدس برگزار شد.

هدف از این گردهمایی برگزاری کارگاه های تخصصی حجاب  و عفاف، همکاری در برگزاری رویداد ملی ایده‌پردازی حجاب و عفاف و شرکت در برنامه های عملیاتی گردهمایی، شبکه‌سازی فعالان حجاب و عفاف، شرکت در جشنواره رسانه ای عفاف و حجاب، نمایشگاه مدل سازی تجربه های موفق ترویج حجاب و عفاف و نمایشگاه تخصصی کتاب  حجاب و عفاف است.

حدود 300 نفر از طلاب موفق عرصه زن و خانواده که دوره های تخصصی این عرصه را در 2 سال گذشته با موفقیت طی کرده اند، در این گردهمایی شرکت نموده اند.

گفتنی است، در پایان این گردهمایی، علاوه بر اهدای گواهی به شرکت کنندگان، از فعالان این دوره تخصصی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها