تبیین "نقش زنان زینبی و مادران قاسم پرور" در اراک
305879

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، همایش "نقش زنان زینبی و مادران قاسم پرور" از سوی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، پایگاه بسیج طلاب ام ابیها(س) در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک، همایش "نقش زنان زینبی و مادران قاسم پرور" را در سالن اجتماعات اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی اراک برگزار کرد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبی، فرمانده بسیج طلاب استان و خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و مدیران مدارس علمیه خواهران و جمعی از طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی در سخنانی اظهار داشت: رشادت، از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس آنان را به سرمایه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و پیشکسوتان وظیفه سنگینی در دفاع از انقلاب و کشور برای ما برجا گذاشته‌اند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین ملکی، به روایتگری از خاطرات شهدا و دفاع مقدس پرداخت و سپس فرزند شهید روحانی اکبرزاده، با ذکر خاطره‌ای از دوران رزم و شهادت پدرش، ایمان و تضرع و کار برای خدا را مهمترین عاملی دانست که خداوند ایشان را برای شهادت برگزید.

در پایان از خانواده شهدا و خواهران طلبه بسیجی که در امر نشر و حفظ یاد شهدا در خصوص انجام مصاحبه‌ با خانواده شهدا شرکت داشتند، قدردانی شد.

برچسب‌ها