دفاع از انقلاب نیازمند ایستادگی و جهاد تبیین است
305969

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که رسالت ما این است که خوب حرف بزنیم و انقلاب و اسلام را خوب ارائه کنیم، گفت: باید جهاد تبیین کرد، ایستادگی و مشقت به خرج داد و از انقلاب دفاع کرد تا میراث مظلومان در تاریخ به خطر نیفتد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در نشست هم اندیشی «بینات» که با حضور منتخب سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران در تهران در حال برگزاری است، با اشاره به آیه 47 سوره روم که می فرماید «وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مِنْ قَبْلِکَ رُسُلًا إِلَی قَوْمِهِمْ فَجَاءُوهُمْ بِالْبَیِّنَاتِ فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ»، اظهار داشت: طبق این آیه اگر از مؤمنان باشیم و بر خدا توکل کنیم مطمئن باشیم که پروردگار مؤمنان را نصرت و یاری می‌فرماید.

وی افزود: الان برای طلبه طراز اول یک درد است که چرا جوانی که رژیم پهلوی را ندیده و تصویری از آن ندارد، شاه را  ناجی مملکت می‌داند در حالی که آن دوران پرتگاه سقوط بود و طبق فرموده یکی از بزرگان، متأسفانه تعداد مشروب فروشی در کشور اسلامی و شیعی، در دوره پهلوی بیشتر از نانوایی بود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر این که وظیفه ما خوب حرف زدن و خوب عمل کردن است، ادامه داد: پیشرفت در زمان صفویه اتفاق افتاد چون حاکمان از شیعیان کمک گرفتند و به واسطه آن علم فقه گسترش پیدا کرد و بسیاری از مسائل فقهی پاسخ داده شد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که برای اسلامی کردن دانشگاه ها باید تلاش کرد، گفت: پس باید جهاد تبیین کرد، ایستادگی و مشقت به خرج داد و از انقلاب دفاع کرد تا میراث مظلومان در تاریخ به خطر نیفتد، اگر انقلاب سیلی بخورد به راحتی به دست نخواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل خاطرنشان کرد: رسالت ما این است که خوب حرف بزنیم و انقلاب و اسلام را خوب ارائه کنیم تا ان شاءالله از مجاهدان باشیم.

برچسب‌ها