آیه حجاب، مردان  را قبل از بانوان، به کنترل نگاه خطاب قرار داده است
306016

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان محلات در نشستی به مناسبت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: زمینه سازی حجاب باید برای زن و مرد یکسان باشد، زیرا در آیه حجاب، به مردان قبل از بانوان تذکر داده شده تا چشم‌های خود را بپوشانند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست بصیرتی-سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس و حوادث اخیر، با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان محلات، در مدرسه علمیه فاطمیه(س) این شهرستان با حضور طلاب بسیجی برگزار شد.

آقای مؤذنی در این نشست در سخنانی اظهار داشت: همانطور که در جامعه اسلامی توجه زیادی به مسائل فقهی شده است، باید مسائل اخلاقی نیز در راس امور و مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به مسائل روز اشاره کرد و گفت: زمینه سازی حجاب باید برای زن و مرد یکسان باشد چرا که در آیه حجاب به مردان قبل از بانوان تذکر داده شده تا چشم‌های خود را بپوشانند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محلات افزود: زمینه سازی حجاب در هر فردی، ابتدا در خانواده توسط مادر، بعد مدرسه و بعد از آن در جامعه شکل می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی به هر نحوی به دنبال بدبینی و تفرقه بین اقشار مختلف مردم و تجزیه کشور هستند و وظیفه ما به خصوص طلاب و روحانیون این است که با فعالیت بیشتر در جامعه و فضای مجازی، نقشه‌های دشمن را خنثی و از بروز چنین ناامنی‌هایی جلوگیری کنیم.

 

برچسب‌ها