اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم برگزار می‌شود

اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهرن در سالن بیداری اسلامی جامعةالزهرا(س) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم زینب فرخ، مسئول بسیج جامعه زنان قم امروز در نشست خبری تشریح برنامه های "اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهیده استان قم" که در سالن جلسات جامعة الزهرا(س) در قم برگزار شد در سخنانی گفت: اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم پنجشنبه ۵ آبان ساعت ۹ در سالن بیداری اسلامی جامعةالزهرا(س) در قم برگزار خواهد شد.

وی به فعالیت‌های کمیته بانوان کنگره ملی شهدا در مدت زمان تشکیل این نهاد اشاره و گفت: تولید آثار فاخر، ماندگار و ارزشمند از جمله تالیف ۱۴ عنوان کتاب و ۱۵۰ مقاله، دیدارهای تخصصی با خانواده‌های معزز زنان شهید، تاسیس کانال‌های ترویجی فرهنگی، نشست‌های نخبگان و اندیشه‌ورزان، نشست‌های علمی و فرهنگی، جلسات هم‌اندیشی، آیین تجلیل از زنان ایثارگر، شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در دستگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج، آیین کاشت نهال به نام زن، رونمایی از تمبر زنان شهید، تولید مستند و فعالیت در فضای مجازی و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی از جمله این فعالیت‌هاست.

خانم فرخ خاطرنشان کرد: سخنرانی سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سیده زهره برقعی مدیر جامعةالزهرا(س)، مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور، میزبانی از پیکر شهید گمنام و تجلیل از خانواده‌های زنان شهید و طلبه شهید زاهدلویی از برنامه‌های این اجلاسیه است.

وی ادامه داد: کمیته بانوان شهدا از کمیته‌های کنگره شهدای استان قم است که با هدف ترویج ایثار و شهادت و حفظ روحیه شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی بیش از ۲ سال است آغاز به کار کرده است، در این راستا چهار بانوی شهید انقلاب اسلامی، هفت بانوی شهید مراسم برائت از مشرکان در مکه، ۶۸ شهید کودک، یک بانوی آزاده و ۸۴ بانوی جانباز شناسایی شده اند.

مسئول بسیج جامعه زنان قم تأکید کرد: هدف ما در این کمیته این است که بتوانیم تجلیلی از زنان شهید استان قم داشته باشیم و به‌عنوان بانوان شاخص به نسل جوان معرفی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha