اعلام اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی «زنان انسان‌ساز»

مرکز نشر هاجر؛ ناشر تخصصی زن و خانواده اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی «زنان انسان‌ساز» را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی «زنان انسان‌ساز» که از ۱۵ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد را اعلام کرد.

در این مسابقه از میان ۱۸۰۸ پاسخ رسیده، ۶۷۲ پاسخ صحیح دریافت شده بود که از بین پاسخ های صحیح مراسم قرعه کشی برگزار شد و خانم ها «مهدیه احمدی از استان همدان شهرستان ملایر»، «سکینه پژند از استان آذربایجان شرقی» و «روح انگیز صمدی از استان تهران» موفق به کسب جایزه ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی مرکز نشر هاجر شدند.

علاوه بر جوایز نقدی، بن خرید کتاب از فروشگاه بزرگ مرکز نشر هاجر نیز به مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به قید قرعه به آقایان ابوالفضل هراتیان از استان قم، عباس تکللوی بختیاری از استان خراسان رضوی و مهرداد بهاروند از استان لرستان و همچنین خانم ها صغری گل ارضی از استان سمنان و محدثه قاسمی از استان قزوین اعطا شد.

گفتنی است، مرکز نشر هاجر افتخار دارد در جهت تحقق اهداف و رسالت عظیم حوزه های علمیه، یعنی گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بهره گیری از ابزارها و راهکارهای نوین و مناسب نسبت به چاپ و نشر کتب علمی و پژوهشی، اعم از کتب درسی و لوح های فشرده مورد نیاز مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، گام های مفید و مؤثری برداشته و خود را برای تحقق اهداف والاتر و آینده ای درخشان آماده کند.

فروشگاه مرکز نشر هاجر در شهر قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول، واحد ۱۱۴ واقع شده که علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برای خرید کتاب می‌توانند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه و یا از فروشگاه اینترنتی نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ اقدام به خرید نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha