برای مقابله با مکر دشمن آگاهی خود و فرزندانتان را افزایش دهید

کارشناس مذهبی گفت: پدران و مادران باید خود را توانمندکرده و در برابر شبهات و سوالات فرزندان خود اظهار ناآگاهی نکنند بلکه با شیوه های صحیح به آگاهی و بصیرتشان بیفزاید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جویبار/ خانم مهری عاطفی در نشست بصیرتی در جمع مددجویان کمیته امداد مرکز تخصصی فرهنگی حضرت خدیجه(سلام الله علیها) جویبار، ضمن اشاره به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین کرامت و عزتی که اسلام به زن داده، بیان کرد: جنس زن در دوران طاغوت، همیشه ابزاری برای لذت ها و عیش و نوش هایی برای فساد و فحشا بود، انقلاب اسلامی با بها دادن به زن و ارزش های باطنی او توانست زمینه های پیشرفت و ارتقاء شخصیتی بانوی ایرانی مسلمان را فراهم کند.

وی با تاکید بر مسأله تاثیرگذاری زنان به ویژه مادران در پرورش نسلی بیدار و آگاه افزود: زن بویژه مادر، انسان ساز و محور زندگی است، مادر است که می تواند شهید، دانشمند، نخبه و ... تربیت کند، دشمن با چنین زنانی سر جنگ دارد و می خواهد نقش آنان را با هر حیله ای کمرنگ کند.

وی با اشاره به وضعیت حساس کنونی و لزوم آگاهی دهی به فرزندان توسط والدین به ویژه مادران تصریح کرد: برای داشتن نسلی صالح و پاک باید فرزندانتان را تحت لوای آموزه های دینی بار بیاورید، با توجه به توسعه تکنولوژی و امکانات رفاهی که فرزندانمان با آن در ارتباط هستند، پدران و مادران باید خود را توانمند سازند و در برابر شبهات و سوالات فرزندان خود اظهار نا آگاهی نکنند، بلکه با شیوه های صحیح از جمله ارتباط صمیمانه و بیانی شیوا به آگاهی و بصیرتشان بیفزاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha