برنامه ریزی دشمن برای فتنه انگیزی، از طریق نخبگان، زنان، جوانان و مناطق مستعد واگرایی است

کارشناس سیاسی در جمع طلاب مرکز تخصصی النفیسه اصفهان، گفت: دشمن در موضع گیری های خود برای فتنه انگیزی از طریق صنوف و نخبگان، زنان و جوانان و همچنین مناطق مستعد واگرایی برنامه ریزی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اصفهان/ آقای روح الله رفعتی پور در نشست سیاسی با محوریت مسائل روز، در جمع طلاب مرکز تخصصی فقه واصول النفیسه اصفهان، حضور در راهپیمایی 13 آبان را برای نظام حیثیتی و آبرویی برشمرد و به صحبت های آمریکایی ها در مورد ناامنی در ایران و حمایت از آن اشاره کرد و گفت: جان بولتون در سال 2017 متنی را منتشر می کند که در آن از ترامپ درخواست کرد که از توافق اتمی خارج شود و با فشار و تحریم در ایران  به ناآرامی ها دامن بزند و چناچه چند روز پیش آمریکا گفتند ما از ناامنی داخل ایران حمایت می کنیم، در این بیانیه که با عنوان استراتژی خروج از انرژی اتمی است، آمده است.

آقای رفعتی پور فتنه اخیر را برنامه ریزی شده  اعلام کرد و افزود: دشمن در موضع گیری های خود برای فتنه انگیزی از طریق صنوف و نخبگان، زنان و جوانان و همچنین مناطق مستعد واگرایی به اهداف خود برنامه ریزی کرده است. شخصی مانند مهسا امینی که کرد و سنی مذهب است، بهترین شاخص جهت رسیدن به اهداف آنهاست. چناچه حزب دموکرات اعتراف می کند در این جریان با برنامه ریزی وارد شدیم و کارهایمان را پیش می بریم و از زبان خود دشمنان این مسئله در حال نشر است که خانم امینی از گروه کومله می باشد.    

کارشناس سیاسی با بیان این مطلب که برخی از سرکرده ها در اغتشاشات اخیر، بهایی هستند، گفت: بزرگ ترین پایگاه جاسوسی صهیونیست ها؛ اربیل (اقلیم کردستان عراق) است. دولت آذربایجان متحد با صهیونیست هاست  و درگیری هایی که بین این کشور و کشورهای دیگر است، به این دلیل است که دسترسی ایران از اروپا از طریق دالان تورانی ناتو قطع شود و از این طریق تجزیه ایران رقم می خورد.  

آقای رفعتی پور با اشاره به اهرم تحریم و توقف مذاکرات بواسطه اغتشاشات اخیر اذعان کرد: مذاکرات هسته ای ایران فعلاً به خاطر اغتشاشات اخیر متوقف شده است. این در حالی است که سال 1388 هم در مذاکرات هسته ای خوب پیش رفته بودیم، ولی فتنه امسال باعث شد که این مذاکره به نتیجه نرسد و اعمال تحریم و فشار از سوی کشورهای اروپایی افزون شد.  

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع)  که فرمود: انگیزه دولت های خارجی این است که کشور در حال پیشرفت به سمت قدرت همه‌جانبه است و این را نمی توانند تحمّل کنند؛ به همین دلیل فتنه راه انداختند. افزود: افزایش روابط با چین و روسیه، نزدیک شدن به نتیجه گیری  مذاکرات هسته ای، بهبود در وضع اقتصادی، عضو شدن در سازمان شانگهای و شروطی که به این واسطه برای کشور آمریکا گذاشته شد، از جمله پیشرفت هایی بود که دشمن را نگران کرده و کشور با جنگ ترکیبی روبرو شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha