عقب نشینی در ماجرای حجاب، یعنی سقوط نظام اسلامی

کارشناس سیاسی گفت: عقب نشینی در ماجرای حجاب، یعنی سقوط نظام اسلامی؛ منتهی در رویکردها باید تغییراتی ایجاد شود زیرا الان در جنگ شناختی با دشمن هستیم نه جنگ ادراکی، امروز زمان روایت هاست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، ساری/ آقای سیدعلی سلیلی کارشناس سیاسی، درنشست بصیرتی در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری، با اشاره بر آیه ۵۵ سوره نور بیان کرد: تلاطم هایی که در جامعه وجود دارد، مقدمه ای برای رسیدن به رستگاری است، همانطور که در روایات آمده، درآستانه ظهور، فتنه‌ها بیشتر می‌شود، پس باید خودمان را آماده‌ و آرام کنیم.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری بیان کرد: عقب نشینی ما در ماجرای حجاب، یعنی سقوط نظام اسلامی، منتهی در رویکردها باید تغییراتی ایجاد شود و طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما در جنگ شناختی با دشمن هستیم نه جنگ ادراکی، امروز زمان روایت هاست.

کارشناس سیاسی با توجه به اتفاقات اخیر اظهارکرد: نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن است که در آن دیگر یک کدخدا وجود ندارد؛ قدرت های جدید در شرق عالم مانند چین و روسیه و درکنار آنها ایدئولوژیکی به نام ایران در حال شکل گیری است که باعث می شود قدرت یگانه عالم، از حالت تک قطبی در بیاید و این دلیلی بر مضمحل شدن آمریکا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha