نشست «پرسش و پاسخ در جهت روشنگری اتفاقات اخیر جامعه» در اردکان برگزار شد

نشست «پرسش و پاسخ در جهت روشنگری اتفاقات اخیر جامعه» با حضور فرمانده بسیج پایگاه فاطمیه اردکان، با هدف روشنگری در خصوص حوادث اخیر در کشور برای اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اردکان/ نشست علمی- فرهنگی با موضوع «پرسش و پاسخ در جهت روشنگری اتفاقات اخیر جامعه» با حضور خانم فاطمه کردی- فرمانده بسیج پایگاه فاطمیه اردکان، اساتید و طلاب مدرسه با هدف روشنگری طلاب به مناسبت حوادث اخیر در کشور برگزار شد.

خانم فاطمه کردی، کارشناس دینی در این نشست بیان کرد: در حال حاضر، جامعه در جنگ تمام عیار است که همه باید برای دفاع از کشورمان دفاع کنیم؛ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چند سالی است که بحث جهاد تبیین را بیان کردند که از ویژگی‌های آن، واجب بودن و موردنیاز و ضروری بودن آن است. در این جهاد باید چهره به چهره به سراغ مردم رفت و شبهات آنها را پاسخ داد.

ابزار دشمن برای جنگ، رسانه است

وی افزود: دشمن طرح و برنامه هزار خنجر برای جنگ دارد که ابزار آن رسانه است؛ با رسانه می توان مخاطب را به راحتی فریب داد و اغتشاشات زمان حاضر در تعبیر قرآن، آشوب لذت طلبانه است که مبارزه با آن ها را سخت ‌ترین برخورد معرفی می‌کند.

خانم کردی بیان کرد: دشمن از ابزار شهوت و غریزه استفاده کرده، عده ای برای رسیدن به شهوات پوچ، انسان می‌کشند و ترغیب این افراد، با ساختن یکسری فیلم و کلیپ است. دشمن با دروغ و نیرنگ جوان ایرانی را ترغیب به آشوب می‌کند.

وی اضافه کرد: مشکلات و کمبودهایی که در جامعه وجود دارد و مردم از دولت به دلیل ضعف مدیریت گله مند هستند. عده ای هستند که در جامعه نفوذ دارند و مردم باید با کار و تلاش و صرفه جویی، بر مشکلات جامعه پیروز شوند.

فرمانده بسیج پایگاه فاطمیه اردکان، در پایان به توضیح یکی از فعالیت های دولت سیزدهم که عضویت کامل ایران به سازمان همکاری شانگهای است، پرداخت و افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) زمانه حاضر و شرایط آن، مانند زمان جنگ احزاب در زمان پیامبر اسلام(ص) است که پیامبر با آن شرایط که همه احزاب، علیه پیامبر اسلام(ص)بسیج شده بودند، نوید پیروزی را به اصحاب دادند و برای رسیدن به پیروزی تلاش زیادی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha