دلیل اصلی حوادث اخیر، مبارزه با ایران قوی است

استاد حوزه در نشست بصیرتی، دلیل اصلی حوادث اخیر را مبارزه با ایران قوی دانست و گفت: زیرا با قوی‌تر شدن ایران، نظم نوین جهانی و قدرت‌های جهانی تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، تهران/ در نشست بصیرت افزایی در موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی(ع) تهران، حجت الاسلام و المسلمین منصوریان، با بیان اینکه در هر زمینه ای ‌باید به متخصص مراجعه کرد، گفت: وضع موجود را می‌توان با استفاده از آیات موجود در قرآن تطبیق داد تا بتوان راهکارها و راهبردها را ترسیم نمود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب شرایط روز را با شرایط ائمه معصومین(ع) و کلام قرآن تطبیق داده و راهکارها و راهبردها را ترسیم می‌ کند.

با قوی‌تر شدن ایران، نظم نوین جهانی و قدرت‌های جهانی تغییر می‌کند

استاد حوزه در ادامه ابراز داشت: دلیل اصلی حوادث اخیر، مبارزه با ایران قوی است. با قوی‌تر شدن ایران، نظم نوین جهانی و قدرت‌های جهانی تغییر می‌کند و از سویی منافقان در مردم ایجاد ترس و ناامیدی و شایعه‌پراکنی کرده و آن‌ها را به عقب‌نشینی دعوت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منصوریان اظهار داشت: در وقایع اخیر افراد جامعه به سه گروه رنگی تقسیم می شوند: گروه سیاه(منافقین )، گروه سفید(مؤمنین) و گروه خاکستری، کسانی که شایعه را قبول کرده اند، ما چه بخواهیم و چه نخواهیم وقتی بخواهیم نظام ارزشی ایجاد کنیم، حتما دشمن نفوذ خواهد کرد.

وی در پایان گفت: ریشه این اغتشاشات اقتصادی نیست، بلکه احزابی است، وظیفه ما جهاد تبیین است، با پایبندی به ارزش های خود و جامعه و برخورد قاطع با دشمن، می توانیم اغتشاشات را در داخل جامعه کنترل نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha