بانوان حوزوی شئونات طلبگی را در رفتارشان محقق سازند

استاد مدرسه علمیه برادران مشگین‌شهر، در نشست اخلاق مدرسه علمیه فاطمیه این شهرستان گفت: انتخاب مسیر طلبگی برای خواهران حوزوی زمانی ارزشمند است که با درک حقیقی از این انتخاب، شئونات طلبگی را در رفتارشان محقق سازند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مشگین‌شهر/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رستم‌وند در نشست اخلاق در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه مشگین‌شهر بیان داشت: جایگاه انسان در عالم هستی بر اساس شناخت‌ها و باورهای او ترسیم می‌شود و این باورها، ملاک گزینش امور مطلوب یا نامطلوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: درک حقیقت عالم هستی، رفتارها و اهداف‌ بشر را هدایت می‌کند و در واقع معرفت به ارزش‌های راستین، انتخاب مسیر صحیح زندگی و حرکت تکاملی انسان را سبب می‌شود.

مدرس حوزه‌های علمیه، فرصت طلبگی را توفیق الهی دانست و گفت: تبلیغ دین و هدایت‌گری از مهم‌ترین شئونات طلبگی است و یک طلبه با انتخاب این مسیر بر محور هدایت گام می‌نهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستم‌وند در این راستا تصریح کرد: انتخاب مسیر طلبگی و آموزش دانش حوزوی، برای طلاب خواهر حوزوی زمانی حائز اهمیت خواهد بود که با درک حقیقی از این انتخاب، شئونات طلبگی را در رفتار خود محقق سازند.

بانوان حوزوی شئونات طلبگی را در رفتارشان محقق سازند

بانوان حوزوی شئونات طلبگی را در رفتارشان محقق سازند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha