چالش‌ها و مشکلات پیش روی مدارس علمیه خواهران استان مرکزی بررسی شد

در نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان مرکزی با حجت الاسلام و المسلمین فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران، مشکلات مدارس علمیه استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اراک/ نشست مدیران مدارس علمیه خواهران شهر اراک با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، آقای غلامحسین محمدی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی و سید مصطفی موسی کاظمی، مدیرکل عمران و نوسازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، ابتدا خانم ملیحه وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، گزارش کاملی از عملکرد، اقدامات و برنامه ها و مشکلات مدارس علمیه را ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل، در جمع مدیران مدارس علمیه شهر اراک بیان کرد: وظیفه ما در حوزه های علمیه این است که طلابی تربیت کنیم که مبین و مفسر دین خدا باشند. یک مدیر توانمند باید بداند طلبه ای که تحویل گرفته است خروجی او چه چیزی خواهد بود و باید طلاب را از نظر کیفی بالا ببریم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: اگر در بین طلاب ایمان فراگیر شود قطعا می توانند دشمن هراسی به راه انداخته و دین مبین اسلام فاتح دنیا شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل تصریح کرد: باید در حوزه های علمیه خواهران عرصه جدیدی از آموزش، پژوهش و فرهنگی وارد شود و در ارتقاء سطح علمی طلاب تلاش کنیم.

در پایان مدیران مدارس علمیه شهر اراک مشکلات مدارس خود را بیان کردند و با تبادل نظر بین مدیران و مسئولین حاضر تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات گرفته شد.

چالشها و مشکلات پیش روی حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی بررسی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha