دشمنان فرزندان ما را نشانه گرفته‌اند/ لزوم دقت بیشتر خانواده‌ها در تربیت فرزندان

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) گرمی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که دشمن فرزندان ما را نشانه گرفته‌ است، گفت: خانواده‌ها بایستی در تربیت فرزندانشان دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، گرمی/ خانم سمیه یوسفی در آیین چهلمین ختم سراسری قرآن کریم که عصر روز جمعه به‌صورت سراسری و با مشارکت مدرسه علمیه خواهران گرمی برگزار شد، بیان داشت: قرآن کریم، کتاب ارزشمندی است و اهمیت این کتاب آسمانی از این لحاظ است که آیات آن راهگشای بشر در زندگی دنیا و آخرت می‌باشد.
وی اظهار داشت: قران کریم، کتابی دارای آثار فوق‌العاده دنیوی و اخروی است که عدم داشتن معرفت نسبت به این آثار، انزوای این کتاب مقدس را در پی خواهد داشت آثاری که اگر خواننده از آن مطلع شود، لاجرم تلاوت روزانه قرآن را پیشه خود خواهد ساخت.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) گرمی با بیان اینکه قرآن موجب نورانی‌شدن خانه‌ها می‌شود، افزود: چه بسیار افرادی که در زندگی خودشان نورانیت آشکاری با تلاوت قرآن احساس کرده‌اند و روزی و برکت زندگی خود را مدیون قرآن هستند.
خانم یوسفی تصریح کرد: یکی از امتیازات و ویژگی‌های قرآن مجید، تربیتی‌بودن آن است که همه آیات آن به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در مقام تربیت انسان قرار دارد.
مدرس حوزه علمیه خواهران به تبیین بخش‌های مهم مقوله تربیت پرداخت و گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که دشمنان و بدخواهان  نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرزندان ما را هدف پیاده‌کردن افکار شومشان قرار داده‌اند که خانواده‌های ما بایستی بیش از پیش در تربیت فرزندان خود حساس باشند.

دشمنان فرزندان ما را نشانه رفته‌اند/ لزوم دقت بیشتر خانواده‌ها در تربیت فرزندان

دشمنان فرزندان ما را نشانه رفته‌اند/ لزوم دقت بیشتر خانواده‌ها در تربیت فرزندان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha