آثار و برکات فعالیت روحانیت اطلاع رسانی شود

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: باید آثار و برکات فعالیت روحانیت اطلاع رسانی شده و جهاد تببین در این زمینه به درستی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین بشیر عالیشاه، در نشست هم اندیشی برگزاری "جشنواره گفتمان خدمت" بیان کرد: کمیته امداد افتخار دارد که به عنوان سرباز در خدمت حوزه علمیه و طلاب است و معتقدیم که خدمت به این اقشار برکت داشته و هرجا روحانیت ورود پیدا کرد، موفقیت حاصل شده است.

وی افزود: در مازندران، 480 مرکز نیکوکاری تاسیس کرده‌ایم که حدود ۲۲۲ روحانی در استان مازندران در این مراکز نیکوکاری با کمیته امداد همکاری دارند و 90 مرکز نیکوکاری، با ریاست افراد روحانی اداره می‌شود و در ۳۶ مرکز به عنوان جانشین و معاون و مابقی به عنوان عضو همکاری دارند.

وی تصریح کرد: در طرح ۳۱۳ نیز حوزه های علمیه با کمیته امداد همکاری دارند و هر جا روحانیت ورود پیدا کرده و چهره به چهره با خانواده های تحت پوشش ارتباط برقرار کرده است، کار موفق بوده و برکات زیادی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خاطرنشان کرد: باید آثار و برکات فعالیت‌های روحانیت به مردم ارائه شده و جهاد تبیین در این زمینه به درستی صورت ‌گیرد، متاسفانه در این زمینه خوب عمل نکرده ‌ایم؛ مازندران آمادگی لازم را برای برپایی جشنواره گفتمان خدمت با همکاری دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات، اداره اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما و غیره دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha