بازگویی موفقیت‌های اخیر کشور و امیدآفرینی وظیفه کنونی ماست

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه انزلی، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه انزلی گفت: امروز وظیفه ما بازگویی موفقیت‌های اخیر و امیدآفرینی در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، انزلی/ حجت الاسلام و المسلمین میرشمس اکبر حسینی، در نشست بصیرتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و یادبود طلبه شهیده "زهرا دقیقی" در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه بندرانزلی گفت: از خصوصیات بارز شهیده دقیقی که در آبان ۱۳۹۰ در حمله تروریستی معاندان اعتقادی سیاسی تشیع به آرزوی خود رسید، تقید به نماز اول وقت، خوش‌اخلاقی، تربیت خوب فرزندان، شرکت در مراسم شهدا و کمک به نیازمندان در کمال ایثار و خلوص بود.

وی در ادامه افزود: دشمنان  می‌خواهند بر غرب آسیا تسلط داشته باشند تا ذخایر ارزشمند آن را چپاول نمایند که البته موفق نخواهند شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا در نظم نوین جهانی جایگاهی ندارد و صدای خرد شدن استخوانهایش شنیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه انزلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه ایشان ۱۱ سال پیش فرمودند ما فرسنگ‌ها با حکومت اسلامی فاصله داریم، بیان کرد: کسی از خارج این انقلاب نمی‌تواند ایران را زمین‌گیر کند، مگر اینکه افرادی از داخل کشور کوتاهی کنند، لذا براین اساس دشمن به دنبال راه‌اندازی ویرانی داخلی است تا به اهداف شوم خود دست یابد.

وی به اغتشاشات اخیر کشور و اینکه حدود ۱۰ الی ۱۲ درصد خانم‌های کشور بی‌حجاب هستند که خیلی از این افراد به جهت بی‌بصیرتی گرفتار فریب دشمن شده‌اند اشاره نمود و عنوان کرد: امروز وظیفه ما بازگویی موفقیت‌های اخیر کشور، اخبار خوب و امیدآفرینی است؛ ما باید در فضای رسانه، به صورت قوی در برابر جنگ‌های روانی دشمن اطلاع‌رسانی نماییم و در انتشار اخبار نادرست فضای مجازی دقت لازم را مدنظر داشته باشیم تا با بصیرت خود سرباز خط انقلاب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به اینکه سازمان سیا تخمین زده بود که ۴۰ الی ۴۸ درصد مردم ایران به دلیل مشکلات معیشتی در خیابان ها اغتشاش به پا می‌کنند، حدود ۱۲ درصد از مردم کشور در این آشوب‌ها با دشمن همگام شدند، خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌خواستند در این اغتشاشات دلار را به ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ هزار تومان برسانند که موفق نشدند.

در پایان این مراسم ضمن اشاره به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان در عرصه دفاع مقدس و فعالیت های جهادی در کشور در بحران های مختلف از خانواده‌های بسیجی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

بازگویی موفقیت‌های اخیر کشور و امیدآفرینی وظیفه کنونی ماست

بازگویی موفقیت‌های اخیر کشور و امیدآفرینی وظیفه کنونی ماست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha