روشنگری و تشریح مسائل برای جوانان اولین راه برون‌رفت از فتنه کنونی است

سرهنگ امینی، معاون بازرسی در سپاه قدس گیلان، با تاکید بر وظیفه همگان به خصوص طلاب بر جهاد تبیین، گفت: هر اندازه سکوت کردیم، متحمل هزینه شدیم و بی‌شک روشنگری و تشریح مسائل برای جوانان اولین راه برون‌رفت از فتنه کنونی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، سرهنگ امینی، در جمع  کارکنان و طلاب مدرسه علمیه عالی ریحانه النبی(س) رشت، با اشاره به وقایع زمان پیامبر اسلام صلوات الله علیه و ائمه معصومین علیهم السلام و مقایسه آن با شرایط کنونی بیان کرد: هر شرایطی، نیازمند رفتار مناسب با زمان خودش است و همیشه حضور به موقع مردم در صحنه، پیروزی را برای جبهه مسلمین به ارمغان آورده است.

آقای امینی ضمن تشریح جنایات گروه‌های معاند نظام از جمله کومله و خاندان پهلوی و سازمان مجاهدین و ...، ادعای ایشان برای دفاع از حقوق زنان را غیر واقعی عنوان کرد و  افزود: دشمن بعد از شکست در جبهه جنگ سخت، جنگ سخت نیابتی را طراحی کرد. هم اکنون تمام گروه‌های معاند برای براندازی نظام با هم متحد شده‌اند.

 معاون بازرسی سپاه قدس گیلان در پایان با تاکید بر وظیفه همگان به خصوص طلاب بر جهاد تبیین، بیان کرد: هر اندازه سکوت کردیم، متحمل هزینه شدیم و بی‌شک روشنگری و تشریح مسائل برای جوانان اولین راه برون‌رفت از فتنه کنونی است.

روشنگری و تشریح مسائل برای جوانان اولین راه برون‌رفت از فتنه کنونی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha