مهمترین کار در عرصه دشمن‌شناسی شناخت نقشه اوست

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، در جمع طلاب بسیجی اظهار داشت: مهمترین کار در عرصه دشمن شناسی شناخت طرح و نقشه دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، سرهنگ منشوری، در نشستی به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه فاطمیه رودسر، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالیاد طلبه شهیده "زهرا دقیقی"، به نقشه دشمن در سال های 1396 تا 1401 اشاره کرد و ضمن تفهیم روش ها و شیوه‌هایی که دشمن برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند، بیان کرد: دشمن در مرحله اول برای ضربه زدن به نظام، جنگ ترکیبی را آغاز کرد، به این صورت که ابتدا وارد عرصه اقتصادی و سپس اجتماعی و بعد از آن وارد جنگ امنیتی شد.

وی افزود: دشمن ابتدا کمپین گرسنگان را برنامه‌ریزی کرد و بعد از عدم موفقیت، فرهنگیان و دانشجویان را هدف خود قرار داد و مجدداً با شکست در این مرحله مواجه شد که در نهایت به جنگ بین مذاهب روی آورد.

آقای منشوری تصریح کرد: در مرحله دوم، دشمن وارد جنگ زنبوری شد که این جنگ دارای سه شاخصی اصلی است که شامل "ایجاد موانع بزرگ اقتصادی بر سر راه نظام، مانند جلوگیری از فروش نفت"، "نفوذ در حاکمیت جمهوری اسلامی به طوری که تفکر مقاومت به تفکر سازش و یا تفکر حجاب به تفکر برهنگی منجر گردد" و نیز "با ایجاد تنگنای اقتصادی مردم خودشان به عنوان مطالبه گر وارد میدان شوند".

وی در ادامه افزود: دشمن بعد از ناامید شدن در دو مرحله قبلی وارد مرحله جدیدی می‌شود که با شعار اجتماعی آغاز می‌شود و مهمترین مسئله در اجتماع را حجاب می‌داند، چون حجاب در دین اسلام و قانون جمهوری اسلامی آمده و حکومت نمی‌تواند از آن عقب‌نشینی کند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دلایل انتخاب این برهه‌ی زمانی برای اغتشاشات اخیر  اهدافی از جمله عدم انتشار شیرینی زیارت اربعین در بین مردم، فراموشی هفته دفاع مقدس با جشن نگرفتن هفته، گرفتن نشاط و شیرینی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، ممانعت رفتن رئیس جمهور به آمریکا و نگفتن حرفهای ملت ایران که در این مرحله موفق نشدند، مشغول کردن روسیه در اکران، چین در تایوان و ایران در داخل جهت امتیاز برای برجام.

 وی در پایان افزود: هدف از این جنگ های مرحله‌ای، تجزیه ایران و تبدیل به کشورهای کوچک‌تر است که ان شاالله با هوشیاری مردم محقق نمی‌شود.

مهمترین کار در عرصه دشمن‌شناسی شناخت نقشه اوست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha