انقلابی ترین افراد باشید

کارشناس سیاسی گفت: انقلابی ترین افراد باشید، تمام دلگرمی مردم و رهبر انقلاب، به شما طلاب است لذا در حفظ آرمان های انقلاب از همه پیشی بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، کلاردشت/ آقای عابدین فقیه نصیری، در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت، با موضوع "نقش نوجوانان طلبه در تداوم انقلاب اسلامی" گفت: امام علی(علیه السلام) فرمودند، در مصائبی که برای شما پیش می آید، ابتدا با جوانان مشورت کنید، چون هوش بالایی دارند، مستعدند و سرعت فهمشان بالاست.

وی ادامه داد: نوجوان و جوان، باید در همه مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زودتر از همه نظر و برنامه داشته باشد، بی تفاوت نبوده و آنچه مردم عادی نمی بینند را مشاهده کنند.

آقای نصیری بیان کرد: شما باید حقایق را درک کنید و به دیگران انتقال دهید، نسبت به وقایع اطراف خود عکس العمل نشان دهید، هم خودتان آگاه باشید و هم دیگران را مطلع کنید.

وی در رابطه با نقش نوجوانان در اهداف انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از آسیب های جامعه ما، فاصله گرفتن از سبک زندگی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) است، شما طلاب علوم دینی، سبک زندگی بزرگان دین را به نمایش بگذارید که نمونه بارز آن را در زندگی رهبر عزیزمان می توانیم شاهد باشیم.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: کار شما بعد از خودسازی و سرعت انتقال مفاهیم، ترویج سبک زندگی معصومین(علیهم السلام) در رفتار عملی در جامعه است.

 وی تصریح کرد: هر اندازه می توانید تحصیل کنید، وقتی وارد حوزه شدید، تحت قضاوت و نظارت مردم هستید، لذا تا می توانید دانش کسب کنید، چرا که مردم از شما سؤال می پرسند.

آقای نصیری یادآور شد: انقلابی ترین افراد باشید، تمام دلگرمی مردم و رهبری، باید به شما طلاب باشد و در حفظ آرمان های انقلاب از همه پیشی بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha